Ajánló Magazin 1998.04. Magyar termék " Elgondolkozva eszem reggelimhez a Milli vaníliás krémtúrót, és közben azon gondolkozom, hogy hát igen, külföldön tudnak krémtúrót és joghurtot csinálni. Kiváló minőség, ízléses csomagolás és rajta a felirat: Hajdúböszörményi Sajtüzem. Ja, ez magyar termék? Akkor nem is olyan finom..." Garai Ágnes (Observer Híradó) Köztudott, hogy a magyar termékekkel kapcsolatban a fogyasztók véleménye erősen megoszlik. Ám azokkal az előítéletekkel szemben, amelyek az utóbbi évtizedekben kialakultak, mások eltérően vélekednek. Vannak akik előnyben részesítik a magyar termékeket, sőt határozottan büszkék a hazai gyártmányokra. Vajon a gyártók tehetnek-e, tesznek-e valamit a magyar termék elismertségének javítása érdekében? Ön tesz ezért valamit? Egyáltalán fontos az, hogy az országban előállított árukat, szolgáltatásokat ott találjuk a kínálatban? A Magyar Áruk Klubja Egyesületet néhány magánszemély alapította abból
az egyszerű felismerésből, ha a hazai fogyasztó a magyar termékek vásárlását
részesíti előnyben, az kihat azok minőségének és küllemének javulására,
sőt hosszú távon a magyar gazdaság fejlődéséhez, munkahely teremtéshez
is vezethet. Ezáltal egy kedvező kép alakulhat ki a magyar termékekről
a külföldi piacokon, és az ország imázsa is jelentősen javul. Mára e civil
kezdeményezés országos méretűvé nőtte ki magát. A Magyar Áruk Klubja Egyesület
és az Ajánló Információs Magazin együttműködése ezen gondolatok jegyében
fogant. Az Ajánló Magazin és a MÁK közös mellékletet indít a hazai piacvédelem
és a hazai termékek bemutatására. A MÁK rendszeresen közöl aktuális híreket,
információkat a "Hajrá, Hazai!" kampányról, míg az Ajánló Magazin az ebben
résztvevő vállalkozásokat illetve ezek termékeit mutatja be. Együtt sikerülni fog...!
Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
|