Kereskedelmi Magazin 1998.01-02. A Cora a magyar árukra szavaz A pécsi székhelyű Magyar Áruk Klubja Egyesület tavaly májusban akciósorozatot indított a hazai piacvédelem kialakítása, illetve a vásárlási kultúra megváltoztatása érdekében. A "Hajrá, Hazai!" jelmondattal útjára bocsájtott kampányhoz már eddig is számos társaság csatlakozott, legutóbb pedig a Cora-csoport lépett be az akciót támogatók sorába, letéve ezzel voksát a magyar termékek mellett. A Cora törökbálinti hipermarketjében a bőséges áruválaszték tekintélyes része hazai gyártóktól származik, s minden bizonnyal ez lesz jellemző a cég Budakalászon, valamint Fót közelében a közeljövőben átadásra kerülő új áruházaiban is. A cég egyébként a minőséget helyezi tevékenysége középpontjába, ezzel magyarázható, hogy a kereskedelemben elsőként kezdeményezte az árubeszerzés és az értékesítés feltételeit meghatározó Higiéniai és Minőségi Kódex bevezetését.
Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
|