Népszava 1998.01.03. Sikeres piacvédelmi akciósorozat Sikerrel zárult a piacképes magyar áruk megjelölésére, illetve azok vásárlásának ösztönzésére indított "Hajrá, Hazai!" elnevezésű piacvédelmi akciósorozat 1997-es első szakasza, amelyet a Magyar Áruk Klubja (MÁK) Egyesület indított tavaly tavasszal. Weinreich László, az 1995-ben alakult egyesület elnöke elmondta: a kampány társadalmi méretekben tudósította a reformkori magyar politikusok, Széchenyi és Kossuth által felismert törvényszerűséget, hogy a magyar termékek vásárlói hosszú távon a hazai gazdaság fejlődését, új munkahelyek létrejöttét támogatják. Az akció ismertté tette a piacképes hazai termékek megkülönböztető védjegyét, a piros-fehér-zöld négyzetet, melynek jobb alsó sarkában hazánk nemzetközi jele, a H betű látható. Szeretnék ugyanakkor elérni, hogy ez legyen a magyar termékek országosan - később pedig akár világszerte - használt megkülönböztető védjegye.
Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
|