magunkról sajtó hírek partnereink kapcsolat keresés vendégkönyv menü

 

 

Sajtó - Írások rólunk, sajtóközlemények | Írások rólunk

Új Dunántúli Napló 1998.01.03.

A hazai sikeresen hajrázott

Pécs, Budapest
Sikerrel zárult a piacképes magyar áruk megjelölésére, illetve azok vásárlásának ösztönzésére indított piacvédelmi akció első szakasza. A Hajrá, Hazai! elnevezésű akciósorozatot 1997 tavaszán a Pécsett működő Magyar Áruk Klubja (MÁK) Egyesület indította. Weinreich László, az 1995-ben alakult egyesület elnöke elmondta: a kampány társadalmi méretekben tudatosította, hogy a magyar termékek vásárlói hosszú távon a hazai gazdaság fejlődését, új munkahelyek létrejöttét támogatják.

Az akció ismertté tette a piacképes hazai termékek megkülönböztető védjegyét, a piros-fehér-zöld négyzetet, melynek sarkában a H betű látható. További cél, hogy ez legyen a magyar termékek országosan - vagy akár világszerte - használt megkülönböztető védjegye.

 

vissza   lap tetejére

 

Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
Magunkról | Hírek | Sajtó | Partnereink | Kapcsolat | Vendégkönyv | E-mail
A honlap megtekintéséhez 800x600-as felbontás, 16 bites színmélység
valamint a Netscape Navigator vagy az Internet Explorer 4-es változata szükséges.
© Netmester Produkció 2000- Infocsoport | Alufelni