magunkról sajtó hírek partnereink kapcsolat keresés vendégkönyv menü

 

 

Sajtó - Írások rólunk, sajtóközlemények | Írások rólunk

Új Dunántúli Napló 1997.12.12.

Továbbra is: "Hajrá, Hazai!"

Sikeresnek könyvelte el a Magyar Áruk Klubja Egyesület a májusban "Hajrá, Hazai" jelszóval indított akciójukat.

Az 1995-ben Pécsett alakult egyesület nemes egyszerűséggel azt a célt tűzte maga elé, hogy akciói eredményeképpen az ezredfordulóra már a hazai vásárlók többsége a magyar termékeket fogja keresni a boltokban, az áruházakban. Az egyesület elnöke, Weinreich László szerint minél több magyar árut vásárolnak meg a polgárok, annál biztonságosabban megmaradnak a hazai munkahelyek.

A "Hajrá, Hazai!" jelszóval indított kampány az elnök megítélése szerint elérte célját, bár még nem tudott beszámolni konkrét eredményekről. Az akciót jövőre is folytatják. Szeretnék azt elérni, hogy tavaszra már valamennyi kereskedelmi helyen árusított magyar termékeken rajta legyen a származási hely megjelölése. Ettől kezdve a boltokba betérőknek nem kellene keresgélnie a pultokon, ha a munkahelyek megmentését elősegítő terméket akarna vásárolni.

B.G.

 

vissza   lap tetejére

 

Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
Magunkról | Hírek | Sajtó | Partnereink | Kapcsolat | Vendégkönyv | E-mail
A honlap megtekintéséhez 800x600-as felbontás, 16 bites színmélység
valamint a Netscape Navigator vagy az Internet Explorer 4-es változata szükséges.
© Netmester Produkció 2000- Infocsoport | Alufelni