Intern 1997.12.22. Hazai áru - ügynökséget keres A két éve alapított Magyar Áruk Klubja Egyesületnek nincs saját PR-ügynöksége, de terveik szerint
- egy egyelőre meg nem nevezett időpontban - nyílt ügynökségi tendert írnak ki - tájékoztatta az
Internt Weinreich László, az egyesület elnöke, aki azt is elmondta, hogy ez év májusától zajlik a
"Hajrá, Hazai!" piacvédelmi akciósorozat a magyar áruk keresletének, presztízsének,
versenyképességének javítása érdekében. Jelenleg hét olyan kezdeményezés van, amely a termékek
minőségének, küllemének javítását tűzte ki célul, és a piacképes árukat megkülönböztető jelzéssel
látja el. A hazai termékekre vonatkozó egységes jelölés azonban a mai napig nem alakult ki. A "Hajrá, Hazai!" akciósorozatot éppen azért indították útjára, hogy a már meglévő kezdeményezéseket szervezett keretbe fogják össze, és így a lehető legszélesebb nyilvánosságot érjék el. Az akciót anyagilag 37 cég támogatja, továbbá 12 vállalkozás erkölcsi, illetve gyakorlati segítséget nyújt, ezek között megtalálható a Hajdútej Rt. és a Cora Hipermarket Kft. is. Az egyesület szakmai kapcsolatban van a Magyar Marketing Szövetség Agrár-és Élelmiszeripari Marketing Klubjával és a Magyar Újságírók Országos Szövetsége Kommunikációs és Public Relations Szakosztályával.
Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
|