Szupermarket 1998/12. Védett a Hazai! Az 1998. június 30-án rendezett Országimázs-Vitafórumon került megerősítésre és elfogadásra a "Hajrá, Hazai!" szlogen, mint a program összefoglaló elnevezése. A Magyar Szabadalmi Hivatal 154095 számon lajstromozta az elnevezést, mint védjegyet. Weinreich László, az egyesület elnöke és a program szervezője elmondta. - A "Hajrá, Hazai!" nem egyszerűen gazdasági törekvés. El kell fogadnunk, hogy az országkép alakítása nemcsak a vállalkozások anyagi helyzetén múlik, - annak szerves része a hazai kultúra, az idegenforgalom, az ország "köztisztasági" helyzete, a társadalom viselkedési szokásai is, és más számos, nem feltétlenül gazdasági kötöttségekkel járó összetevő. Éppen ezért kezdeményezésünk valamennyi szakmai és érdekvédelmi tömörüléssel szeretné erősíteni kapcsolatát, beleértve a vállalkozásokat is, illetve azok szervezeteit. El kell fogadnunk, hogy Európai Uniós csatlakozásunk részévé kell, hogy váljon fogyasztói magatartásunk megváltoztatásának szükségessége is. Ehhez minden együttműködni kész szervezetet partnerként tekintünk. A Magyar Áruk Klubja a hazai kultúra támogatásában is feladatot vállalt, hiszen támogatta Balogh Robert: Egy hónap faun című verseskötetének kiadását. Ugyanakkor az általuk szervezett kistermelői termékbemutatón a Diabet Kft. mézpótló termékét mutatták be, mely cukormentes, így diétázók és cukorbetegek részére is ajánlott. - Az Internet térhódításának köszönhetően, a "Hajrá, Hazai!" - program részeként jelenik meg a "Telegram" interkulturális magazin. Olyan kulturális értékeket kívánunk bemutatni, melyekre a program és az olvasó is egyaránt lehet büszke, hiszen ezek mindannyiunk érdemei. Hiszünk abban, hogy napi gondjaink mellett, van igény a kultúrára és kulturális hírekre. A lap elérési lehetősége: http://telegram.mak.hu A Magyar Áruk Klubja továbbra is várja a "Hajrá, Hazai!"-program iránt érdeklődők jelentkezését a következő címen: Magyar Áruk Klubja
Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
|