magunkról sajtó hírek partnereink kapcsolat keresés vendégkönyv menü

 

 

Sajtó - Írások rólunk, sajtóközlemények | Írások rólunk

Magyar Hírlap 1997.10.13.

Hajrá, Hazai !

(MH) Piacvédelmi kampányt indított májusban "Hajrá, Hazai!" jelmondattal az 1995-ben alakult Magyar Áruk Klubja Egyesület. Weinreich László, az egyesület elnöke elmondta: céljuk, hogy felhívják a figyelmet a magyar termékekre. Felmérések szerint ugyanis a megkérdezetteknek csupán 36 százaléka vásárol tudatosan magyar terméket, annak ellenére, hogy 59 százalékuk fontosnak tartja ezeket. Az egyesület és jó néhány neves magyar cég úgy találja, a hazai ipar nem tudja felvenni a versenyt a multik reklámkampánya ellen. Az akció keretében tájékoztatókat adnak ki, márciusban a magyar árukat bemutató kiállítást terveznek, s talán megvalósulhat, hogy az osztrák "A" betűhöz hasonlóan a magyar termékeken is megjelenjen egy megkülönböztető jelzés.

 

vissza   lap tetejére

 

Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
Magunkról | Hírek | Sajtó | Partnereink | Kapcsolat | Vendégkönyv | E-mail
A honlap megtekintéséhez 800x600-as felbontás, 16 bites színmélység
valamint a Netscape Navigator vagy az Internet Explorer 4-es változata szükséges.
© Netmester Produkció 2000- Infocsoport | Alufelni