magunkról sajtó hírek partnereink kapcsolat keresés vendégkönyv menü

 

 

Sajtó - Írások rólunk, sajtóközlemények | Írások rólunk

Kamarai Közlöny - PBKIK - Pécs 1997.09.05.

Magyar Áruk Klubja

Magyarországon a fogyasztók 50-54 százaléka tudatosan vásárol hazai terméket, 20-30 százalékuk pedig befolyásolható a hazai árucikkek kiválasztásánál - mondja a két éve sikeresen működő Magyar Áruk Klubjának (MÁK) elnöke. A magyar gyártók általában nem tudják felvenni a versenyt a multinacionális cégek reklámhadjárataival, így a MÁK megítélése szerint közösen kellene a magyar termékeket népszerűsíteni. Ezért hirdették meg ,Hajrá, Hazai!" elnevezésű, országos piacvédelmi kampánysorozatukat.

 

 

 

vissza   lap tetejére

 

Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
Magunkról | Hírek | Sajtó | Partnereink | Kapcsolat | Vendégkönyv | E-mail
A honlap megtekintéséhez 800x600-as felbontás, 16 bites színmélység
valamint a Netscape Navigator vagy az Internet Explorer 4-es változata szükséges.
© Netmester Produkció 2000- Infocsoport | Alufelni