Sajtóközlemény 1998. február 10. "Reklámozzunk együtt ! - Hajrá, Hazai !" A Magyar Áruk Klubja Egyesületet (MÁK) 1995. augusztus 1-jén néhány magánszemély alapította azzal a céllal, hogy létrehozzon egy átütő erejű, a termékek magyar eredetét hangsúlyozó programot. Fő tevékenységünk a hazai piacvédelem megszervezése, valamint egy társadalmi célú kommunikáció megvalósítása a honi gazdaság fejlesztésére. Egyesületünk "Hajrá, Hazai!" elnevezésű piacvédelmi akciósorozata a magyar áruk keresletének, presztízsének, versenyképességének javítását szeretné megvalósítani. (Sikerült elérnünk, hogy a média rendszeresen foglalkozik társadalmi célú kampányunkkal. A mai napig több mint 100 különféle médium tájékoztatott a kezdeményezésről. - Köszönjük !) A Magyar Áruk Klubja nyílt felhívással fordult a magyar reklámszakmához, azzal a céllal, hogy a "Hajrá, Hazai!" elnevezésű piacvédelmi akciósorozat kommunikációs stratégiájának megvalósítására és széles körű kiterjesztésére együttműködést kezdeményezzen. A hazai reklám-, PR- és marketinggel foglakozó vállalkozások bevonásával válhat ismertté a "Hajrá, Hazai!" kampány törekvései, az akció jelképe. Ez tudatosítja a fogyasztókban és a gazdaság szereplőiben a honi piacvédelem fontosságát. A reklámszakma bevonása szükséges, mivel így biztosítható, hogy a kampány kezdeményezői és a célokkal azonosuló vállalkozások között megfelelő - a hétköznapi alkalmazást elősegítő és alkalmazó - szakmai tudású kapcsolat is megjelenjen. Az érdeklődők a pályázati felhívás teljes szövegét a Magyar Áruk Klubja (7601 Pécs, Pf.: 123, tel.: 72/257-300) címén kérhetik meg. Együtt sikerülni fog ... !
Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
|