Új Kelet 1997.12.29. Honi áru (Új Kelet-információ) A hazai piacgazdaság megvalósításában több olyan kezdeményezés él, melyek a termékek minőségének, küllemének javítását tűzték ki célul, és a piacképes árukat egy-egy megkülönböztető jelzéssel, például minőségre, összetételre utaló jelzéssel látják el. A hazai termékekre vonatkozó egységes jelölés azonban a mai napig nincs. Hiányzik egy átütő erejű, a termékek magyar eredetét hangsúlyozó program, amely aktív marketingtevékenységgel segíti az egyes törekvések megvalósulását. A törekvések szervezett keretek közötti koordinálása érdekében jött létre a Hajrá, Hazai! elnevezésű akciósorozat, melyet a Magyar Áruk Klubja felügyel. A kampány célja, hogy felhívja a nyilvánosság és a gazdaság szereplőinek figyelmét a magyar termékek minőségének javítására, illetve vásárlására.
Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
|