Új Kelet 1997.12.18. Mit ér, ha magyar? Ha választhatnak, magyar árut vesznek vagy külföldit? - ezt a kérdést tették fel a közelmúltban a
szakemberek egy közvélemény-kutatás keretében a megkérdezetteknek. A felmérés szerint a
lakosság harminchat százaléka magyar, negyvennégy százaléka külföldi árut vásárol. Az esetek húsz
százalékában a pillanatnyi helyzet a döntő. A Magyar Áruk Klubja Egyesületet néhány magánszemély alapította abból
az egyszerű felismerésből, ha a hazai fogyasztó a magyar termékek vásárlását
részesíti előnyben, az kihat azok minőségének és küllemének javulására,
sőt hosszú távon a magyar gazdaság fejlődéséhez, munkahelyek teremtéséhez
vezet. Ezáltal kedvező kép alakulhat ki a magyar termékekről a külföldi
piacokon, és az ország imázsa is erősödik.
Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
|