Új Magyarország 1997.05.17. Magyar Áruk Klubja Országos piacvédelmi kampányt indít a pécsi székhelyű Magyar Áruk Klubja (MÁK). A Hajrá, hazai! elnevezésű propaganda-hadjárat célja a reformkori törekvésekhez hasonlóan - összehangolni a termelők, kereskedők és a fogyasztók érdekeit a magyar termékek és szolgáltatások keresletének - végső soron pedig a hazai gazdaság teljesítményének - növelése végett. A hazai termékek gyártását és forgalmazását ösztönző kampányhoz a Magyar Áruk Klubja levélben is támogatást kér a magyar áruk piacra jutását segíteni akaró propagandájához attól az immár százötvenezer hazai cégtől, amelynek szakmai tevékenységi kör szerinti adatbázisa szerepel számítógépes nyílvántartásában. A MÁK szorgalmazza, hogy a termékek magyar eredetét külön logo is jelezze az árukon.
Hajrá, Hazai! Országimázs Mozgalom
|